הולך לקבל החזר כספי מחברת האוטובוסים

באוטובוסים של חברת "מטרופולין" אני נוסע בשביל הטכנולוגיה. אני אוהב לעלות בדלת האחורית ותקף את הרב קו באוטומט. אחרי הנסיעה אני הולך למכונת ההטענה לבדוק שאין חיוב שגוי. אם יש הטכנולוגיה כבר לא שווה הרבה, ואני מגיש בקשה לקבלת ההחזר דרך האתר. לשמחתי, יש לי תחנת "על הקו" שלהם קרוב לבית.
גם מחברת "קווים" קיבלתי זיכוי לאחרונה על חוזה שלא השתמשתי בו. פה העניין יותר מסובך: קיבלתי תשובה מהירה על הפנייה שלי שבה ביקשתי שיבטלו את חיוב כרטיס האשראי. כתבו לי שלא יכולים לבטל ושלחו שובר בדואר אלקטרוני, אותו עליי להדפיס ולבוא לתחנת שירות של "קווים" בלבד. ואין לי תחנות כאלה ליד הבית במרחק הליכה.
הפעם אני לא חושב על תביעה כמו בפעם ההיא עם "אגד", המקרה שבו הגעתי למסקנה שאין סיכוי שאזכה בתביעה בין היתר כי השתמשתי יום אחד בחופשי יומי, והמקום בו תחנת השירות ממוקמת נמצאת באזור המכוסה על ידי החוזה. חששתי גם משאלות כמו "איזו בעיה יש לך ללכת 30 דקות?". אז החלטתי לשלוח פקס בלבן על גבי שחור ובו לכתוב להם כי זוהי השפלת לקוח משום שאני מנסה בכל דרך להשיג את הזיכוי כמו שמגיע לי ובסוף מקבל בדיוק כמה שהוצאתי על הנסיעה. אני מקווה שיש להם מגונת פקס ישנה שמוציאה נייר.
המקרה עם "קווים" הוא שונה משום שאין מדובר בחיוב שגוי, אלא בחוזה שביטלתי. ועדיין, נראה לי לא הגיוני שאוציא כסף על נסיעות באוטובוס בשביל הזיכוי. בשביל לחסוך את האוטובוס אני חושב לצעוד מהוד השרון לתחנה המרכזית פ"ת ביום שבו עומס החום גבוה, להטעין חוזה ולחזור. גם על מים אני רוצה לחסוך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משפחה בוואטסאפ

הרסו לי את כל הכיף שבשמירה